Rzecznik Praw Obywatelskich napisał do Prokuratury w mojej sprawie


WP_20170403_17_07_24_Pro

Po potwierdzeniu przez Policję, że mam wszczepione czipy zwróciłam się do Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga – Północ o wznowienie postępowania w związku z bezprawnym wszczepieniem mi czipów i dręczeniem mnie za ich pomocą. Jednocześnie zwróciłam się do Rzecznika Praw Obywatelskich o podjęcie działań w mojej sprawie.

Otrzymałam do wiadomości pismo z 10 kwietnia 2017r., które Rzecznik Praw Obywatelskich skierował  do Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga – Północ w mojej sprawie. Rzecznik zwrócił się o poinformowanie o stanie sprawy oraz zajętym stanowisku wraz z kopią ewentualnej udzielonej mi odpowiedzi.

Treść pisma: „Do Rzecznika Praw Obywatelskich zwróciła się w dniu 04.04.2017r. Pani Agata Walczak, która przesłała kopię swojego pisma z dnia 29.03.2017r. skierowanego do tamtejszej Prokuratury stanowiącego „wniosek o podjęcie na nowo (ewentualnie wznowienie) postępowania przygotowawczego” o sygn. PR 6 Ds. 1172/2016.

W związku z powyższym zwracam się z uprzejmą prośbą o poinformowanie Rzecznika o stanie sprawy oraz zajętym stanowisku wraz z kopią ewentualnej odpowiedzi udzielonej zainteresowanej.”

Poniżej pismo RPO z 10 kwietnia 2017r.

Pismo RPO z 10 kwietnia 2017r.

Zwróciłam się do Prokuratury w sprawie wszczepienia mi czipów

Policja potwierdziła, że mam czipy.

Skomentuj

