Zawiadomienie Policji o stalkingu (art. 107 KW)


WP_20170406_08_34_13_Pro[1]

Czy potajemnie wszczepienie czipów i dręczenie przy ich użyciu nawet 24h/dobę zostanie uznane za stalking, czy też Policja stwierdzi brak naruszenia prawa?

W związku ze stanowiskiem Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga – Północ że działania moich oprawców, polegające m.in. na potajemnym wszczepieniu mi czipów i dręczenia mnie przy ich użyciu nawet 24h/dobę, nie są przestępstwem, ani wykroczeniem  (Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem  ) oraz informacją Komisariatu Policji Warszawa – Białołęka, że mam prawo do złożenia zawiadomienia Policji, dotyczącego złośliwego niepokojenia tj. czynu określonego w art. 107 Kodeksu Wykroczeń ( Policja odmówiła interwencji w mojej sprawie, ponieważ usuwanie nielegalnych czipów to obowiązek lekarzy ), złożyłam dzisiaj 09.04.2017r. zawiadomienie na podstawie art. 107 KW, czyli o stalking.

W odpowiedzi na moje pismo Policja przesłała „Zawiadomienie pokrzywdzonego o niewniesieniu wniosku o ukaranie do sądu”, w którym poinformowała mnie, że przeprowadzone czynności wyjaśniające nie dostarczyły podstaw do skierowania wniosku o ukaranie w sprawie: złośliwego niepokojenia (…) przez nieznane osoby, które zdalnie oddziaływały nn chipem na zawiadamiającą Agatę Walczak z powodu braku znamion wykroczenia.  (Przysługuje mi prawo do samodzielnego wniesienia wniosku o ukaranie jako oskarżycielowi posiłkowemu. Scan pisma poniżej.

005

Jak narazie moi oprawcy dręczą mnie nadal…

Opis całokształtu represji: Jestem ofiarą zbrodniczego eksperymentu. Opisuję historię eskalacji ich działań.

Jedna uwaga do wpisu “Zawiadomienie Policji o stalkingu (art. 107 KW)

Skomentuj

