Zwróciłam się do Prokuratury w sprawie wszczepienia mi czipów


DSCN0847

Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga – Północ

Zwróciłam się do Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga – Północ o wznowienie postępowania w związku z bezprawnym wszczepieniem mi czipów i dręczeniem mnie za ich pomocą. Powołałam się na nowy dowód – nagraną rozmowę, gdzie Policja potwierdziła, że ma wiedzę o wszczepionych mi czipach oraz, że sprawcy działają za zgodą najwyższych władz. Nagranie rozmowy w artykule Policja potwierdziła, że mam czipy.

Uważam, że Prokuratura nie znajdzie już  podstaw do odmowy śledztwa.

Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem

 

 

3 uwagi do wpisu “Zwróciłam się do Prokuratury w sprawie wszczepienia mi czipów

  1. Ludzie, nie róbcie wrogiej propagandy! Dzięki czipowi odnalazła się moja kochana suczka Aza. Jedna uczciwa pani znalazła ją na osiedlu ze smyczą oplątaną wokół krzewu ligustru. Natychmiast odprowadziła ją do gabinetu weterynarii EMSO. Tam sprawdzono obecność czipa i po nitce do kłębka Aza jest znów ze mną! To moja jedyna przyjaciółka, ma 7,5 roku. Podczas rui czasem gubi się bo nie była sterylizowana. Nie okaleczam zwierząt. Ale czip za porada pana dr wet. wszczepiłem i podobno to w ogóle nie boli. Namawiajcie na czipowanie a nie róbcie ludziom wody z mózgu!

    Polubienie

  2. Pingback: Rzecznik Praw Obywatelskich napisał do Prokuratury w mojej sprawie | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

