Rozmowa z Prokuratorem pełniącym dyżur w Prokuraturze Krajowej Antoniną Suwałą


DSCN0667

Dnia 10.03.2017 r. rozmawiałam z Prokuratorem pełniącym dyżur w Prokuratorze Krajowej Antoniną Suwałą. Jestem ofiarą bestialskich represji pewnej grupy sprawców – opisuję ich działania na blogu. Kierowałam na nich zawiadomienia do Policji, która wydawała postanowienia o odmowie wszczęcia dochodzenia, uzasadniając, że ich działania nie są przestępstwem. Stanowisko Policji popiera Prokuratura Rejonowa oraz Prokuratura Okręgowa Warszawa – Praga. Zapytałam gdzie mogę zwrócić się o pomoc w mojej sytuacji.

Pomimo tego, że informowałam, że od 2004r. składałam zawiadomienia na tą grupę sprawców i ciągle są odmowy wobec niestwierdzenia przestępstwa, to Prokurator Antonina Suwała twierdzi, że powinnam kierować kolejne zawiadomienia na sprawców do Policji. Jeśli mam zastrzeżenia do Policji to skargi kierować do Komendy Stołecznej i Komendy Głównej. Mówiłam, że pisałam skargi na Policję do Komendy Stołecznej i Komendy Głównej i bez efektu, to radziła pisać dalej kolejne.

Dodatkowo Prokurator Antonina Suwała informowała mnie, że jeśli będę wysyłać skargi na Prokuraturę Okręgową Warszawa  – Praga do Prokuratury Krajowej to będą odsyłane do tej samej Prokuratury Okręgowej bez względu na to jakie nieprawidłowości będą wskazane w skardze.

Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem

Skomentuj

