Sanepid odmówił interwencji w mojej sprawie, ponieważ działania sprawców to przestępstwo.


003

Pismo Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Warszawie

Grupa osób prowadzi celowe działania skierowane przeciwko mojemu zdrowiu. Opisuję na blogu ten proceder. Jest to nielegalny bestialski eksperyment medyczny. Sprawcy umieścili mi potajemnie w ciele mikrourządzenia (implanty) za pomocą, których m.in. powodują, że ich słyszę na odległość i torturują mnie psychicznie wypowiedziami.  Jestem przez nich często torturowana 24h/dobę. Od lat nie mogę uzyskać pomocy ani od lekarzy, ani od Policji.

W dniu 13.09.2016r. wysłałam skargę na ich działania przeciwko mojemu zdrowiu do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Warszawie. Jest to państwowa instytucja mająca za zadanie ochronę zdrowia ludzkiego przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych, zapobieganie powstawaniu chorób.

Fragmenty Skargi wysłanej  13.09.2016r.do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Warszawie: „Niniejszym wnoszę skargę na zorganizowaną grupę nieznanych mi osób, która przy użyciu technologii do zdalnego przesyłania dźwięku i oddziaływania na system nerwowy prowadzi celowe działania skierowane przeciwko mojemu zdrowiu. (…)

Działania ich wobec mnie prowadzone są na terenie całej Polski. Szczególnie są nasilone w mieszkaniu w Warszawie (…).

Zwracam się do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Warszawie o wykonanie odpowiednich pomiarów w moim mieszkaniu (…).

Zaobserwowałam ich działania wobec mnie w 2003r. i trwają do dzisiaj. Całokształt ich działań to bestialski nielegalny eksperyment medyczny. Ten eksperyment wykonywany jest na mnie bez mojej zgody i wbrew mojej woli.

Sprawcy bez mojej wiedzy i zgody umieścili mi w organiźmie mikrourządzenia za pomocą, których m.in. (…) powodują, że ich słyszę na odległość. Za pomocą tych urządzeń oddziałują też na mnie na odległość i stosują tortury fizyczne.

Stopniowo narastała eskalacja ich działań. Od początku (…), śledzą mnie. Od 2003r. wypowiadali celowe wypowiedzi w mojej obecności. Od 2009r. zaczęli powodować, że ich słyszę na odległość i zdalnie stosować tortury fizyczne. (…)

Wszczepiono mi mikrourządzenie do głowy, za pomocą, którego sprawcy (…) mówią do mnie na odległość. Jestem przez nich bestialsko torturowana psychicznie wypowiedziami, które kierują do mnie zdalnie za pomocą wszczepionych urządzeń. (…)

Czasami słyszę piszczenie w lewym uchu, podobne do sygnału gdy kończy się program w telewizji.(…)

Od kilku lat czuję się osłabiona w mieszkaniu. Po przeprowadzce do obecnego mieszkania kilka miesięcy czułam się dobrze. W mojej ocenie potrzebowali czasu aby dostroić nadajniki do mojego nowego miejsca pobytu. (…)

Często czuję się osłabiona w mieszkaniu, wychodzę na przejażdżkę rowerową – po przejechaniu 20 km wracam do domu pełna energii. Te sytuacje się powtarzają.

Uważam, że tego zdarzenia nie można w inny sposób wytłumaczyć niż spowodowanie jakimiś zdalnymi technologiami poczucia osłabienia fizycznego. (…)

Dodatkowo jak czasami przechodzę przez „bramki” w sądach to włącza się alarm. Uważam, że to świadczy o wszczepieniu mi czipów. (…)

Obserwowałam w mieszkaniu, że czasami gdy przechodzę obok grającego radia to ścisza się i szumi, gdy się oddalam gra normalnie – to świadczy również o wszczepieniu czipów.

Badania wykrywaczem podsłuchów radiowych potwierdza obecność w moim ciele mikroprocesorów – wykonywałam je wielokrotnie i sfilmowałam. To jest metoda zero jedynkowa. Jeśli wykrywacz wykazał mikroprocesory to na pewno są.

Zwracałam się do wielu lekarzy po nakręceniu tych filmów, ale odmówili skierowania mnie na odpowiednie badania i usunięcia tych przedmiotów. Odmowę uzasadniają tym, iż Aceco Fc 2002 nie posiada atestu oraz tym, że ja nie mam udokumentowanych kwalifikacji do interpretowania jego wyników.

Skrótowo opisałam niektóre okoliczności. Mogę udzielić dalszych wyjaśnień.

Moja obecna sytuacja jest nie do zniesienia, sprawcy bestialsko mnie torturują (krzyczą przez opisywane nadajniki 24h/dobę). Nie ma możliwości obrony przed tymi technologiami.

Zwracam się do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Warszawie o podjęcie stosownych działań.

Agata Walczak

Załączniki: nośnik CD (opisywane 2 nagrania badania wykrywaczem podsłuchów Aceco FC 2002)”

 

Treść odpowiedzi z 15.09.2016r. Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Warszawie: „W związku z Pani pismem z dnia 13.09.2016r., Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Warszawie uprzejmie informuje, że nie posiada uprawnień do rozpatrywania spraw poruszanych w piśmie. Opisane przez Panią działania noszą znamiona przestępstwa, wobec czego zgłoszenia w tego typu sprawach należy kierować do organów ścigania (policja, prokuratura).

Jednocześnie Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Warszawie wyjaśnia, że nie wykonuje pomiarów, o które Pani wnioskuje w piśmie.

Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Warszawie Maria Pawlak”

 

Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem

Policja odmówiła interwencji w mojej sprawie, ponieważ usuwanie nielegalnych czipów to obowiązek lekarzy.

6 uwag do wpisu “Sanepid odmówił interwencji w mojej sprawie, ponieważ działania sprawców to przestępstwo.

  1. Pingback: Policja odmówiła interwencji w mojej sprawie, ponieważ usuwanie nielegalnych czipów to obowiązek lekarzy. | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

