Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu odmówił pomocy medycznej ofierze nielegalnych eksperymentów medycznych


001

Jestem ofiarą bestialskich eksperymentów. Sprawcy umieścili mi potajemnie w ciele mikrourządzenia (implanty) za pomocą, których m.in. powodują, że ich słyszę na odległość i torturują mnie psychicznie wypowiedziami.  Jestem przez nich często torturowana 24h/dobę. Zwykli lekarze twierdzą, że nie mają wiedzy o tego typu technologiach.

W dniu 03.09.2016r. wysłałam prośbę o pomoc do Światowego Centrum Słuchu Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, ul. Mokra 17, 05-830 Nadarzyn. Jest to placówka stosująca nowoczesne implanty w leczeniu chorób słuchu.

Pomimo tego, iż napisałam, że Policja odmówiła mi pomocy Instytut radzi zwrócenie się do Policji, nie wskazał innej placówki medycznej, do której mogłabym zwrócić się o pomoc medyczną.

treść mojego pisma: „Zwracam się do Państwa, ponieważ jestem ofiarą bestialskich represji pewnej grupy osób i znikąd nie mogę uzyskać pomocy.

Sprawcy umieścili mi potajemnie w ciele mikrourządzenia (implanty) za pomocą, których m.in. (…) od 2009r. powodują, że ich słyszę na odległość i torturują mnie psychicznie wypowiedziami. Za pomocą tych urządzeń oddziałują też na mnie na odległość. Stosują tortury fizyczne. Jestem przez nich często torturowana 24h/dobę. Nie mam możliwości obrony przed takimi działaniami. Wszczepienie implantów miało najprawdopodobniej miejsce w 2001r., albo w 2003r. Działania ich wobec mnie prowadzone są na terenie całej Polski, w mieszkaniu i poza nim.

Lekarze twierdzą, że nie mają wiedzy co to są za implanty i gdzie mogą być umiejscowione. Od Policji też nie uzyskałam pomocy.

Zwracam się do Państwa o udzielenie mi pomocy polegającej na usunięciu tych przedmiotów. Mogę udzielić dalszych wyjaśnień.

z poważaniem,

Agata Walczak”

treść odpowiedzi Instytutu (kopia zamieszczona powyżej): „W odpowiedzi na Pani prośbę wysłaną do Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu za pośrednictwem poczty email w dniu 3 września 2016r., Instytut uprzejmie informuje, iż jest instytutem badawczym podlegającym uregulowaniom wynikającym z ustawy o instytutach badawczych. Instytut zgodnie z powyższą ustawą, jako podmiot prowadzący badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk medycznych uczestniczy w systemie ochrony zdrowia. Instytut realizując swoje zadania z zakresu działalności medycznej zapewnia kompleksową opiekę osobom z uszkodzeniami narządu słuchu, głosu, mowy, równowagi i oddychania. Zatem jak wynika z zakresu działalności Instytutu, Instytut zapewnia pomoc osobom dotkniętymi powyższymi problemami. Instytut zgodnie z polskim prawem jest jednostką publiczną, której działalność podlega Ustawie o instytutach badawczych i innych ustawach dotyczących nauki oraz Ustawie o działalności leczniczej i wobec powyższego nie może zajmować się innymi kwestiami, niż zagadnienia wynikające z przepisów prawa regulujących działalność Instytutu.

Biorąc pod uwagę powyższe musimy Panią poinformować, iż Instytut nie może udzielić Pani pomocy w zakresie wskazanym przez Panią w przesłanym emailu.

Jednocześnie informujemy, iż kwestiami związanymi z jakimikolwiek nielegalnymi działaniami zajmują się odpowiednie organy, do których należy się zwrócić o pomoc. Instytut jako podmiot prowadzący badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk medycznych uczestniczy w systemie ochrony zdrowia nie jest takim organem.

z poważaniem,

Zastępca Dyrektora ds. Medycznych lek.med. Witold Cieśla

Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem

26 uwag do wpisu “Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu odmówił pomocy medycznej ofierze nielegalnych eksperymentów medycznych

  1. Skąd masz pewność że to służby specjalne,teraz jest większy dostęp do tego typu technologii,bo w to że możesz być prześladowana w taki sposób wierzę,a fakt że ośrodki medyczne w takich sytuacjach nie chcą pomóc jest oburzający.Może to jakieś instytuty medyczne prowadzą te doświadczenia

    Polubienie

    • Jestem pewna, że służby specjalne są zaangażowane w wykonywaniu na mnie eksperymentu. Nie wykluczam, że we współpracy z jakimiś instytutem.

      Było wykonywanych wiele bestialskich eksperymentów medycznych na ludziach po II wojnie światowej. Gdy ujawniano te zbrodnie to okazywało się, że sprawcami były służby specjalne lub jakiś lekarz miał wpływy we władzach i dostawał do asekuracji służby specjalne.
      Niedawno ujawniano nam jak zorganizowane zostały tajne więzienia CIA w Polsce. Służby specjalne to organizowały.

      Pewien lekarz powiedział mi, że takimi czipami, jak ja mam wszczepione posługują się służby specjalne.
      Mieszkam w Warszawie. Sprawcy mają dostęp do monitoringu miejskiego – obserwują mnie na ulicach, w metrze, komunikacji miejskiej, w hipermaketach, sklepach.
      Uważam, że tylko służby specjalne mają dostęp do takiej technologii.
      W dniu 19.08.2013r. w Warszawie przechodziłam sama przez przejście dla pieszych na skrzyżowaniu i po wejściu na pasy zielone światło zmieniło się na czerwone oraz zaczęły na mnie jechać samochody (dla samochodów zapaliło się zielone). Kierowcy zatrzymali się, ale wystąpiło realne zagrożenie dla mojego życia. Jestem pewna, że ktoś manipulował sygnalizacją świetlną i celowo po moim wejściu na pasy zmienił światło zielone na czerwone. Oni mi się przyznali do tego zamachu.
      Oni obserwują mnie podczas robienia zakupów. Mam uzasadnione podejrzenia, że zmienili cenę na moich paragonach. Podejrzewam, że zmieniają cenę produktów warzonych. Są one ważone na wadze połączonej z kasą. Kasa jest podłączona do sieci. Jest terminal do płacenia kartą. Dnia 12.05.2015r. kwota na paragonie była 13,13 zł.

      Poza tym Prokuratura moje sprawy zamyka bez jakiegokolwiek wyjaśniania, to nie jest normalne.

      Polubienie

  2. Tak ode mnie, kontrolują zachowanie, nawet o tym nie wiesz, Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu celowo wysyłają cie do tych instytucji (strata lat), ja chodziłem od Pałacu do pałacu przez 8 miesięcy, teraz się Chyba z nimi Śmieje z Prezydentów i wyczekuję autodestrukcji moich oprawców. Choć nie mam Pewność.
    Przyzwyczaiłem się, od Stycznia zaczynam żyć normalnie lecz nie wiem czy dożyje. Postanowiłem czekać aż Mon przyzna się do tego.
    Pamiętaj bo to podstawa pozytywnie, hehe niech spróbują bez Anusa. hehehe

    Polubienie

  3. Halo chciałam się przywitać Nazywam się Piotrek jestem z Instytutu uniwersytetu Jana Pawła II w Krakowie ja nie pracuję na badanie w dziecinie to znaczy badania umysłu we Institut Nencki w Warszawie albo Clinical Neuroscience Lap IP PAN Warszawie które zajmują się z promieniowaniem genetyki człowieka i promieniowanie psychiki wpływać na ludzki umysł Ja tego nie robię bo uważam to jako morderstwo człowieka i odsuwam się od uniwersytetu w Krakowie ale mogę pani na 100% gwarantować że u nas w Polsce robią to same instytucje naukowe Laboratorien clinical. Neuroscience Lap IP Pan Warszawa Poland tam bardzo duzo ofiar mordują.TI s są te osłi na tymi się to robi .
    Też dostęp Służby specjalne do tego mają i wiedzą o tym ale się nie rozmawia na ten temat,
    przede wszystkim pracują Studenci profesor i lekarze na ofiarach kontroli umysłu albo promieniowania genetyki wszystko we wszystkim są bardzo dużo Instytucji w Polsce które razem z instytutem badawczym jak na przykład Instytut Nencki we Warszawie na ludziach eksperymenty robią jest to nie zabronione przez polityka na to są specjalne prawa które nie zabraniają promieniowania człowieka Jak się nie wie że jest promieniowanie to znaczy to może istnieć i sprzęt może też być do tego A kogo to trafi tego się nie widzi Nie da się tak udowodnić a państwo chcę pracować do roku 2025 i wszystko na człowieku opracować żeby technologie byli zrealizowane na 100% a człowiek podłączony z telefonem albo do komputera Może się potem sam sterować to będzie teraz wszystko zrealizowane i badania będą przez państwo zrealizowane do roku 2025 says dy also torture people in mind control human mind and you are making psychiatry torture for people you are being prosecuted at the police and court for murder and rape of small children we will show you for damage because you are a pedophile rapier

    Polubienie

  4. Pingback: Policja odmówiła interwencji w mojej sprawie, ponieważ usuwanie nielegalnych czipów to obowiązek lekarzy. | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

