Dodatkowe wyjaśnienia do MON


 

 

W związku z otrzymaną informacją z dnia 07.04.2016r., iż resort obrony narodowej zbiera wszelkie informacje i dane dotyczące przedmiotowego obszaru (eksperymentowania broni elektromagnetycznej na cywilach), złożyłam dnia 05.05.2016r. dodatkowe wyjaśnienia.

Opisałam historię eskalacji działań moich oprawców od 2003r. Wymieniłam nazwiska 2 sprawców i wskazałam wielu świadków. Załączyłam 2 filmy dokumentujące badania miernikiem i kopie 4 paragonów.

 

Jedna uwaga do wpisu “Dodatkowe wyjaśnienia do MON

  1. Pingback: Odpowiedź MON | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

