Odpowiedź z MON


WP_20160404_16_30_13_Pro

Otrzymałam dzisiaj 15.04.2016r. odpowiedź z Ministerstwa Obrony Narodowej na moje pismo z dnia 04.04.2016r. w sprawie broni elektromagnetycznej, w którym podziękowano mi za przestawienie swojego stanowiska w dyskusji, które  w ostatnim czasie nie jest sygnałem odosobnionym.

Zostałam poinformowana, że resort obrony narodowej zbiera wszelkie informacje i dane dotyczące przedmiotowego obszaru. Do koordynowania tych tematów z ramienia MON został wyznaczony Inspektorat Implentacji Innowacyjnych Technologii Obronnych w Warszawie przy ul. Krajewskiego 3/5.

002

Odpowiedź MON na pismo z dnia 04.04.2016r.

4 uwagi do wpisu “Odpowiedź z MON

  1. Pingback: Pismo do MON | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

