Pismo do MON


WP_20160404_17_08_10_Pro

W związku z informacją w mediach z dnia 12.03.2016r. (Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu), iż obecnie przeprowadzane są analizy, gdzie są osoby, które skarżą się na poddawanie ich eksperymentom „broni elektromagnetycznej” poinformowałam dnia 04.04.2016r. Ministra Obrony Narodowej Antoniego Macierewicza, że jestem ofiarą takiego procederu.

Zorganizowana grupa osób poddaje mnie bestialskim eksperymentom przy użyciu technologii do zdalnego oddziaływania na układ nerwowy.

Prowadzą celowe działania skierowane przeciwko mojemu zdrowiu, stosując bestialskie tortury psychiczne i fizyczne chcą mnie doprowadzić do załamania psychicznego i targnięcia się na swoje życie.

Z uwagi na to, iż moja obecna sytuacja jest nie do zniesienia, sprawcy bestialsko mnie torturują i nie ma możliwości obrony przed tymi technologiami, zwróciłam się do Ministra Obrony Narodowej Antoniego Macierewicza o pilne podjęcie działań przeciwko wszystkim winnym i zapewnienia mi bezpieczeństwa przed ich represjami.

Od poniedziałku do środy był w miarę spokój, od czwartku stosują nasilone represje. Minęła północ, rano wstaję do pracy, a oni cały czas krzyczą.

Zamieszczam potwierdzenie złożenia pisma w MON.

WP_20160404_18_39_05_Pro

Apeluję do osób, które padły ofiarami eksperymentowania broni elektromagnetycznej, psychotronicznej i podobnych, aby tą informację przekazały do MON.

Z wypowiedzi Antoniego Macierewicza z dnia 12.03.2016r. wynika, że jest mu wiadomo jedynie o 10 ofiarach, które same do niego się zgłosiły. Oznacza to, że lekarze i prokuratorzy nie przekazują do MON informacji o nielegalnych eksperymentach na cywilach broni elektromagnetycznej.

Minister m.in. powiedział, że teraz robione są analizy, gdzie są ludzie, którzy skarżą się na tego typu sytuacje. Raport na temat testowania broni elektromagnetycznej w Polsce planowany jest za pół roku.

W sporządzaniu zawiadomień poszkodowani nie mogą liczyć, ani na pomoc lekarzy, ani policji, sami muszą sporządzać pisma i wysyłać do Ministra Obrony Narodowej.

Film z wypowiedzią szefa MON zamieszczony jest na You Tube – Antoni Macierewicz o planowanym raporcie nt broni elektromagnetycznej w Polsce.

ODPOWIEDŹ Z MON

Jedna uwaga do wpisu “Pismo do MON

  1. Pingback: Spotkanie w MON | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

