W środę mam składać zeznania i wygląda na to, że do tego czasu sprawcy nie pozwolą mi przespać ani jednej nocy


Jestem ofiarą wieloletnich bestialskich represji Polskich Służb Specjalnych.

Polskie Służby Specjalne stosują wobec mnie represje posługując się nowoczesną technologię do prowadzenia zdalnych oddziaływań. Przed takimi technologiami zwykli obywatele nie są w stanie się obronić.
Ich działania polegają na kierowaniu do mnie wypowiedzi na odległość. Wszczepili mi bez mojej wiedzy mikrourządzenie do głowy, za pomocą, którego słyszę ich na odległość. Jestem przez nich bestialsko torturowana. W zasadzie to wygląda w ten sposób, że oni krzyczą 24h/dobę, obrzucają mnie wyzwiskami, wulgaryzmami, grożą, że mnie zabiją. Dzisiaj w nocy nie spałam ani chwili. Czuję się u kresu wytrzymałości i znikąd nie mogę uzyskać pomocy.

Te działania mają doprowadzić u mnie do zniedołężnienia abym nie mogła zeznawać przeciwko nim w sądzie.
W środę 16-go mam być przesłuchiwana. Podejrzewam, że Polskie Służby Specjalne zaplanowały, że cały czas będą krzyczeć przez nadajniki. Wcześniej gdy miałam być przesłuchiwana przez Policję, czy sąd to przez ok. tydzień non stop krzyczeli, gdzie w ogóle nie spałam po nocach albo spałam po 1-2 godziny i w takim stanie składałam zeznania. Wygląda na to, że znów jest to samo – zaplanowane jest na środę obszerne przesłuchanie i prawdopodobnie Polskie Służby Specjalne zamierzają cały czas mnie dręczyć abym do środy ani jednej nocy nie przespała.

Uważam, że Prokuratura Warszawa – Praga zamierza umożliwić sprawcom doprowadzenie mnie do stanu zniedołężnienia, aby uniknąć konsekwencji za wydawanie postanowień o odmowie wszczęcia dochodzenia bez jakichkolwiek czynności wyjaśniających po moich zawiadomieniach na ich działania od 2004r.

3 uwagi do wpisu “W środę mam składać zeznania i wygląda na to, że do tego czasu sprawcy nie pozwolą mi przespać ani jednej nocy

  1. Jest g. 3.00. Tak jak przewidziałam oni cały czas krzyczą. Drugą dobę nie śpię. Z inicjatywy Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga – Północ mam być przesłuchiwana w środę. Czyli zostało zaplanowane, że służby specjalne będą mnie nękać co noc i po 4 nie przespanych ma być przesłuchanie?

    Lubię to

  2. Dnia 15.03.2016r.
    Wczoraj w nocy się wyłączyli. Przespałam jedna noc. W dzień czułam się trochę jak pijana. Jedna noc to za mało aby się zregenerować. Rano znów zaczęli i jest g. 23.20 i ciągle krzyczą. (Moje zeznania zaplanowane na 16.03.2016r. są odwołane.)

    Lubię to

Skomentuj

