Służby specjalne powiedzały mi, że mnie obserwują bo chcą być tacy jak ja.


Nadal służby specjalne stosują wobec mnie represje, które opisywałam we wcześniejszych postach.

Posługują się nowoczesną zdalną technologią, która powoduje, że ich słyszę na odległość. Zbliża się północ, jestem w swoim mieszkaniu, a oni cały czas krzyczą.

Dzisiaj krzyczą, że mnie obserwują, ponieważ chcą być tacy jak ja.

Wiem o tym, że oni obserwują to co robię, nawet prowokują pewne sytuacje, aby obserwować jak ja się zachowam.

Jednym z celów tego procederu jest kradzież moich pomysłów i przekazywanie ich ludziom, którzy nie mają własnych.

2 uwagi do wpisu “Służby specjalne powiedzały mi, że mnie obserwują bo chcą być tacy jak ja.

  1. To ją znam zluzby specialne Pracują nad podswiadomosci cziowieka myśli na odległość ot cziowieka posłuchać za pomócy satelitem laser spy energy satelit radiation nuklear laser weapon że Quantum computerach ludzie obywateli ofiary tego tortury jest przes szepionki i chemtrails za trute że ouw stronzium barium aluminium we stanach zjednoczonich bedće już ot 50lat badane jesteśmy na rewolucji tego nowej technologii stary system do przesiłania Głosy do cziowieka już jest od roku 75 roku na pomoc HAARP teraz już som duże lepsze i bardzo dobre Digitalne Sytemy Satelitarne do Monitoringa Zentrum Nerwów Cziowieka we Niemczech jest program tajne które polacy Badajom że Europie Swiadomosc i Hologrami Myśli Koszmar Cziowieka duszy będzie sinkronizowana przes computerach i projektowane we studiach laboratoria badawczych tajne pranie muzgu i byle jakie inne badania praktikowane video konferencja telepatia 800 monitoringy Robotery som we ciałej Polsce pidjonczone

    Polubione przez 1 osoba

  2. Pytania:
    1) dlaczego sl.sp. mialyby np mnie zaatakowac, jestem zwyklym szarakiem i nie mam wiedzy interesujacej dla sl.sp.
    2) raczej nie nadaje sie na prostytutke, wiek, uroda itp
    3) czy mozna trenowac opor przed podatnoscia hipnotyczna i czy to moze pomagac

    Lubię to

Skomentuj

