Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem


DSCN0847

Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga – Północ

Pisma, skierowane przeze mnie do Prokuratury Generalnej i Prokuratury Okręgowej Warszawa – Praga (we wcześniejszych postach opisywałam) zostały przesłane do Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga – Północ, a stamtąd do Komisariatu Policji Warszawa – Białołęka.

Zawiadomiłam organy ścigania, że jestem przekonana, iż proceder wykonywanego na mnie nielegalnego eksperymentu medycznego potocznie nazywanego kontrolą umysłu odbywa się za wiedzą i przyzwoleniem Polskiego Rządu, w szczególności Premiera Ewy Kopacz. Informowałam także, że jestem przekonana, że służby specjalne biorą udział w wykonywanych na mnie eksperymentach medycznych.

W niniejszej sprawie Policja nie przeprowadziła żadnych czynności wyjaśniających. Jedynie ja byłam przesłuchiwana. Moje wnioski dowodowe nie zostały uwzględnione.

Policja odmówiła wszczęcia dochodzenia wobec niestwierdzenia przestępstwa. Złożyłam zażalenie, ale Prokuratura i Sąd podzieliły stanowisko Policji.

W uzasadnieniu wskazano, iż opisane działania sprawców, czyli wszczepienie mi bez mojej wiedzy i zgody nadajnika do głowy przez, który krzyczą całą dobę, obrzucają mnie wyzwiskami, torturują psychicznie i inne represje, które opisywałam wcześniej na blogu, nie są przestępstwem.

W tej sprawie złożyłam wniosek o wyznaczenie adwokata przez sąd, ponieważ nie mogę ustanowić adwokata z wyboru pomimo, iż stać mnie na zapłatę honorarium adwokackiego. Sąd nie wyznaczył adwokata i w tym zakresie nie udzielił mi odpowiedzi.

Publikuję postanowienie Policji, moje zażalenie i postanowienie Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi – Północ.

006

Postanowienie Policji

zażalenie prok2015_2 —kopia blog

001

Postanowienie Sądu – 1/3 str.

002

Postanowienie Sądu – 2/3 str.

003

Postanowienie Sądu – 3/3 str.

 

17 uwag do wpisu “Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem

  1. Pingback: Prokuratura i Sąd stwierdziły, że represje służb specjalnych wobec mnie nie są przestępstwem | Targeted Individual from Poland

  2. Pingback: Odpowiedź MON | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

  3. Pingback: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu odmówił pomocy medycznej ofierze nielegalnych eksperymentów medycznych | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

  4. Pingback: Sanepid odmówił interwencji w mojej sprawie, ponieważ działania sprawców to przestępstwo. Uważa, że sprawą powinna zajmować się Policja. | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

  5. Pingback: Sanepid odmówił interwencji w mojej sprawie, ponieważ działania sprawców to przestępstwo. | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

    • Jest mi ciężko funkcjonować. Myślę, że każdemu w mojej sytuacji byłoby ciężko. Nie mam pomocy ze strony bliskich. Nie udało mi się uzyskać nagłośnienia sprawy przez dziennikarzy – może ktoś spróbowałby zainteresować media moim problemem. Nie udało mi się znaleźć adwokata zajmującego się sprawami karnymi (odpłatnie) – może ktoś ma możliwość znaleźć adwokata, który podjąłby się pomocy prawnej. Jeśli ktoś potrafi zebrać dowody w takiej sprawie, to też by mi pomogło (im więcej dowodów tym lepiej).

      Lubię to

      • Sądze, że zebranie większej ilości osob o takim przypadku jak Pani mogłoby już coś zdziałać. Musialoby ich byc dość sporo, by ktoś się tym zainteresował. Ja niestety nie znam takich osób, ale slyszałam właśnie, że takie rzeczy mają miejsce. Mam nadzieje, ze ktos podobnego problemu trafi na Panią, w kilku zawsze łatwiej. Pozdrawiam.

        Lubię to

      • W Polsce jest dużo ofiar tego typu nielegalnych eksperymentów. Jest stowarzyszenie ofiar STOPZET – Stop Zorganizowanym Elektronicznym Torturom. Pomimo tego właściwe instytucje nie chcą zająć się problemem, ani w odpowiedzi na grupowe skargi, ani indywidualne. Link do strony stowarzyszenia. http://stopzet.org/

        Lubię to

    • Prokuratura nic nie wyjaśniła w tej sprawie. Dowody są takie jakie sama zgromadziłam. Już w 2012r. wytoczyłam powództwo cywilne. Rozpoznawał Sąd Okręgowy Warszawa Praga. Wskazałam dużo świadków. Na okoliczność posługiwania się przez sprawców czipem i zdalnymi technologiami domagałam się biegłego. Sąd oddalił powództwo bez przesłuchania świadków i powołania biegłego, praktycznie bez rozpoznania sprawy. Jedynie zapytał 2 wskazanych sprawców, Marię Sawczuk i Jacka Gralińskiego czy się przyznają i na tym koniec. Sąd Apelacyjny potrzymał stanowisko Sądu Okręgowego.

      Lubię to

  6. Pingback: Rozmowa z Prokuratorem pełniącym dyżur w Prokuraturze Krajowej Antoniną Suwałą | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

  7. Pingback: Zwróciłam się do Prokuratury o śledztwo w sprawie wszczepienia mi czipów | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

  8. Pingback: Zawiadomienie Policji art. 107 KW (stalting) | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

  9. Pingback: Skarga na Sędziego do Prezesa Sądu | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

