Zapytanie do Wojskowej Komisji Bioetycznej


Od lat jestem ofiarą bestialskiego eksperymentu medycznego, na który nie wyrażałam zgody. Opisywałam ten proceder we wcześniejszych postach. Mam problem z uzyskaniem pomocy medycznej oraz z uzyskaniem pomocy od organów ścigania.

Sprawcy bez mojej wiedzy wszczepili mi mikrourządzenia służące do prowadzenia wobec mnie działań na odległość. Słyszałam, że takie urządzenia można wszczepić tylko w znieczuleniu ogólnym. Byłam znieczulana do operacji tylko w szpitalu wojskowym, dlatego skierowałam zapytanie do Wojskowej Komisji Bioetycznej czy wydawała zgodę na wykonywany na mnie eksperyment medyczny oraz czy ktoś o taką zgodę do Komisji występował od 2001r.

Szpital wojskowy tylko wtedy mógłby mi wszczepić takie urządzenia, gdyby uzyskał zgodę od Wojskowej Komisji Bioetycznej.

Dnia 05.12.2015r. uzyskałam odpowiedź, iż Komisja Bioetyczna przy Wojskowej Izbie Lekarskiej nie odnotowała i nie wydawała pozwolenia na eksperyment medyczny z moim udziałem.

Zamieszczam przesłane pismo poniżej oraz odpowiedź.

002

002

Jedna uwaga do wpisu “Zapytanie do Wojskowej Komisji Bioetycznej

  1. Pingback: Zapytanie do Wojskowej Komisji Bioetyki | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

