Skarga do Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie na odmowę pomocy prawnej przez adwokatów


Skarga do ORA 1/2Skarga do ORA 2/2

Jestem ofiarą represji Służb Specjalnych od 2003r. i od samego początku adwokaci odmawiają mi pomocy prawnej. Żadnego zawiadomienia nie napisał mi adwokat. Przez ten okres wielokrotnie pisałam zawiadomienia i zwracałam się do sądu, wszystkie pisma sporządzałam sama.

W związku z pismami jakie ostatnio kierowałam do Prokuratury toczy się postępowanie. Zwróciłam się do wielu adwokatów o poprowadzenie sprawy, ale wszyscy odmawiają. Uzasadniają to brakiem umiejętności w prowadzeniu tego rodzaju postępowań.

Napisałam skargę do Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie na odmowę pomocy prawnej pokrzywdzonej przez adwokatów, w sytuacji kiedy toczy się postępowanie.

Jednocześnie zwróciłam się o wyznaczenie przez Okręgową Radę Adwokacką w Warszawie adwokata, który poprowadzi moją sprawę odpłatnie, ponieważ nie jest możliwe ustanowienie adwokata w inny sposób.

W odpowiedzi na moją skargę Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie poinformowała mnie, iż nie ma kompetencji do wyznaczania adwokatów do prowadzenia konkretnej sprawy, kompetencje takie ma jedynie Sąd.

„Szanowna Pani,

Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie nie ma kompetencji do wyznaczania adwokatów do prowadzenia konkretnej sprawy karnej , kompetencje takie ma jedynie Sąd.

Z poważaniem,
Adw. Anna Czepkowska-Rutkowska

Sekretarz Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie”

Zwróciłam się do Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi – Północ o wyznaczenie adwokata w związku z toczącą się sprawą, odpłatnie. Sąd nie udzielił mi odpowiedzi.

Informuję, iż poszukuję adwokata, który udzieliłby mi pomocy prawnej w zakresie prawa karnego, dotyczącej tej sprawy. Ewentualne oferty proszę kierować na adres email: agata.512@interia.pl

Jedna uwaga do wpisu “Skarga do Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie na odmowę pomocy prawnej przez adwokatów

  1. W odpowiedzi na moją skargę Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie poinformowała mnie, iż nie ma kompetencji do wyznaczania adwokatów do prowadzenia konkretnej sprawy, kompetencje takie ma jedynie Sąd.

    „Szanowna Pani,

    Okręgowa Rada Adwokacka w Warszawie nie ma kompetencji do wyznaczania adwokatów do prowadzenia konkretnej sprawy karnej , kompetencje takie ma jedynie Sąd.

    Z poważaniem,
    Adw. Anna Czepkowska-Rutkowska

    Sekretarz Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie”

    Polubienie

Skomentuj

