Podejrzewam, że Służby Specjalne zniszczyły mi smartfona


Kupiłam smartfon. Nie ma znaczenia jakiej marki i kto był sprzedawcą. Korzystałam z niego około tygodnia. Przestał działać, padło oprogramowanie. Powiedziano mi w sklepie, że jeszcze z czymś takim się nie spotkali. Podejrzewam, że to Służby Specjalnie zniszczyły mi telefon. Gdybym zgubiła paragon musiałabym kupić nowy.

Zareklamowałam smartfon, koszty naprawy poniesie sprzedawca. Jestem pewna, że nie zwrócą firmie za szkody jakie celowo spowodowali.

 

2 uwagi do wpisu “Podejrzewam, że Służby Specjalne zniszczyły mi smartfona

  1. Mi też zniszczyli smartphone’a taki ładny był 850 za niego chyba muszę dać… I wiele innych rzeczy zniszczyli i mnie też niszczą ale przecież na coś kiedyś muszę umrzeć niech będzie kontrola umysłu… Teraz rozumiem co to znaczy jak ludzie na nekrologach piszą że zmarł albo zmarła po długiej i ciężkiej chorobie… Mnie jak już wykończą to mają napisać na tabliczce zmarła na skutek kontroli umysłu i krzyża proszę mi nie dawać to tak do ZCK w Krakowie taka prośba…i proszę nie udzielać informacji gdzie mnie zakopaliście. Dziękuję

    Polubienie

Skomentuj

