Służby Specjalne stosują wobec mnie represje i Prokuratura Generalna nie wydała nakazu zaprzestania działań


DSCN0667Pismo do Prokuratury Generalnej 1/1 Pismo do Prokuratury Generalnej 1/2 Pismo do Prokuratury Generalnej 2

Jestem ofiarą przestępstwa Polskich Służb Specjalnych. Dnia 04.09.2015r. złożyłam skargę do Komisji do Spraw Służb Specjalnych. W związku z tym, iż Polskie Służby Specjalne nadal stosują wobec mnie represje dnia 21.09.2015r. zwróciłam się do Policji z żądaniem wydania im nakazu zaprzestania działań wobec mnie. Dnia 23.09.2015r. zwróciłam się do Prokuratury Okręgowej Warszawa Warszawa – Praga o wydanie nakazu Służbom Specjalnym prowadzenia działań wobec mnie, ale nie został wydany nakaz.

Dnia 24.09.2015r. napisałam skargę na Prokuraturę Okręgową Warszawa Praga do Prokuratury Generalnej i zażądałam wydania pilnie nakazu zaprzestania działań wobec mnie Służbom Specjalnym. Dnia 25.09.2015r. przesłałam do Prokuratury Generalnej ponownie pismo z prośbą o pilne wydanie nakazu. 

W skardze napisałam, że uważam, że Prokuratura Okręgowa Warszawa – Praga nie wydała nakazu zaprzestania sprawcom prowadzenia wobec mnie działań, aby umożliwić sprawcom doprowadzenie mnie do stanu zniedołężnienia, aby uniknąć konsekwencji za wyrządzone mi krzywdy.

Prokuratura Generalna nie wydała nakazu zaprzestania procederu. Nie ma żadnych oznak działań prokuratorskich przeciwko sprawcom.

Polskie Służby Specjalne stosują wobec mnie represje posługując się nowoczesną technologią do prowadzenia zdalnych oddziaływań. Przed takimi technologiami zwykli obywatele nie są w stanie się obronić.

Ich działania polegają na kierowaniu do mnie wypowiedzi na odległość. Wszczepili mi bez mojej wiedzy mikrourządzenie do głowy, za pomocą, którego słyszę ich na odległość. Jestem przez nich bestialsko torturowana. W zasadzie to wygląda w ten sposób, że oni krzyczą 24h/dobę, obrzucają mnie wyzwiskami, wulgaryzmami, grożą, że mnie zabiją. W nocy śpię po 2h. We wtorek nie byłam w stanie pójść do pracy. Czuję się u kresu wytrzymałości i znikąd nie mogę uzyskać pomocy.

Polskie Służby Specjalne prowadzą wobec mnie  nasilone represje 8 dobę. Te działania mają doprowadzić u mnie do zniedołężnienia abym nie mogła zeznawać przeciwko nim w sądzie.

2 uwagi do wpisu “Służby Specjalne stosują wobec mnie represje i Prokuratura Generalna nie wydała nakazu zaprzestania działań

  1. Pingback: Służby Specjalne stosują wobec mnie represje i Prokuratura Generalna nie wydała nakazu zaprzestania działań | Zbrodniczy eksperyment w Polsce

Skomentuj

