Polskie Służby Specjalne mszczą się na mnie za złożenie skargi do Komisji do Spraw Służb Specjalnych, a właściwe instytucje nie reagują na moje skargi na ich represje


pismo do Policjipismo do Policji

Jestem ofiarą bestialskich represji Służb Specjalnych. Jestem świadkiem ich wieloletniej przestępczej działalności. Ustaliłam wielu świadków ich procederu. Zgromadziłam wiele dowodów. Po skierowaniu w dniu 04.09.2015r. skargi na ich działania do Komisji do Spraw Służb Specjalnych nasiliła się ich agresja.

Ich represje polegają na kierowaniu do mnie wypowiedzi na odległość. Posługują się zdalną nowoczesną technologią. Wszczepili mi bez mojej wiedzy mikrourządzenie do głowy, za pomocą, którego słyszę ich na odległość. Jestem przez nich bestialsko torturowana. Jak ich słyszę to czuję jednocześnie silny ból głowy. W zasadzie to wygląda w ten sposób, że oni krzyczą 24h/dobę, obrzucają mnie wyzwiskami, wulgaryzmami, grożą, że mnie zabiją. W nocy spałam tylko 2h.

Te działania mają doprowadzić u mnie do zniedołężnienia abym nie mogła zeznawać przeciwko nim w sądzie.

Dzisiaj 21.09.2015r. ponownie skierowałam pisma do Komisji do Spraw Służb Specjalnych i Policji, ale nikt nie zareagował i Służby Specjalne stosują wobec mnie represje nadal.

Skomentuj

