Służby Specjalne próbowały mnie zabić. Próbowały upozorować samobójstwo.


DSCN0685

W sierpniu 2013r. w Warszawie przechodziłam sama przez przejście dla pieszych na dużym skrzyżowaniu i po wejściu na pasy zielone światło zmieniło się na czerwone i zaczęły na mnie nagle jechać samochody (dla samochodów zapaliło się zielone światło). Samochody zatrzymały się (z piskiem opon), ale wystąpiło zagrożenie dla mojego życia.

Ktoś manipulował sygnalizacją świetlną i celowo po moim wejściu na pasy zmienił światło zielone na czerwone. Oni mi się przyznali do tego zamachu. Zawiadomiłam Prokuraturę Rejonową Warszawa Praga – Północ, ale odmówiła wszczęcia dochodzenia bez wyjaśniania okoliczności sprawy. Wielokrotnie dokonywali na mnie zamachy, które miały wyglądać na samobójstwo, ale bezskutecznie. Ciągle mi grożą, że mnie zabiją.

2 uwagi do wpisu “Służby Specjalne próbowały mnie zabić. Próbowały upozorować samobójstwo.

  1. Pingback: Metody pracy tajnych służb i wywiadu wojskowego – fragment książki Dr Rauni Kilde

Skomentuj

