Krzyk całą noc


Jestem ofiarą przestępstwa służb specjalnych – we wcześniejszych postach opisywałam jak wyglądają ich represje. Dzisiejszej nocy oni cały czas krzyczą, obrzucają mnie wyzwiskami, wulgaryzmami, grożą, że mnie zabiją. Jest godz. 0.40. Rano wstaję do pracy. Zwracałam się do Policji, Prokuratury, w piątek 04.09.2015r. rano złożyłam skargę do Sejmowej Komisji do Spraw Służb Specjalnych. Nie zostały podjęte przeciwko nim działania.

To nie są standardy cywilizowanych krajów, że pokrzywdzony zgłasza skargę do właściwych instytucji i bandyci dalej go dręczą.

Skomentuj

